Kestävä kehitys haltuun - vielä voit ilmoittautua!

Syvennä tietämystäsi kestävästä kehityksestä. YK-liiton Kestävä kehitys haltuun -verkkokurssilla opit lisää kestävän kehityksen tavoitteista ja siitä, miten tavoitteisiin päästään.

Kurssilla perehdytään ensin tavoitteiden taustaan ja siihen, mistä koko kestävän kehityksen ohjelmassa on kyse. Sen jälkeen perehdytään tarkemmin jokaiseen seitsemääntoista kestävän kehityksen tavoitteeseen.

Kurssi sisältää myös myös puheenvuoroja eri asiantuntijoilta. Kuulet kestävän kehityksen eri puolista muun muassa presidentti Tarja Haloselta, Maailman ilmatieteen laitoksen Petteri Taalakselta, professori Sixten Korkmanilta, WWF:n Liisa Rohwederilta ja Arno Kotrolta.

Kurssi on 1,5 opintopisteen laajuinen (noin 30 tuntia opiskelua), ja se tulee suorittaa itsenäisesti toukokuun loppuun mennessä. Kurssi on nyt maksuton, ja siitä saa osallistumistodistuksen.

Kurssi on suunnattu etenkin yläkoulun, lukion, ammatillisille ja vapaan sivistystyön opettajille täydentämään heidän osaamistaan kestävän kehityksen teemoissa.

Ilmoittaudu täällä.

Lisätiedot: christa.prusskij [ät] ykliitto.fi