Ilmoittautuminen nuorten ja opiskelijoiden YK-päiville on alkanut

Nuorille ja opiskelijoille suunnatun YK-aiheisen seminaarin pääteemana on tänä vuonna monikulttuurisuus YK:n kulttuurien lähentymisen teemavuoden kunniaksi. Seminaarissa käsitellään monikulttuurisuutta niin tieteellisestä kuin arkipäivänkin näkökulmasta. Tapahtumaan kuuluu perinteiseen tapaan myös ns. työelämäosio, jossa osallistujilla on mahdollisuus tutustua työ- ja harjoittelumahdollisuuksiin YK:ssa ja sen erityisjärjestöissä. YK-päivillä esittäytyy myös YK-nuorisodelegaatti.

Alustava ohjelma ja tiedot seminaarin mahdollisesta korvaavuudesta yliopisto- ja ammattikorkeakouluopinnoissa löytyvät tapahtuman ilmoittautumissivulta.

Kaksipäiväiseen seminaariin tulee ilmoittautua etukäteen perjantaihin 15.10. klo 16.00 mennessä. Tämän jälkeen ilmoittautuneille emme voi taata mahdollisuutta osallistua tapahtumaan. Tilaisuuteen mahtuu 100 osallistujaa. Koko tapahtumaan osallistuvat henkilöt ovat etusijalla.

Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova. Teemme tilaisuuden ruokailu- ja majoitusvaraukset ilmoittautumisten perusteella ja toivomme, että tapahtumaan ilmoittautuneet myös osallistuvat tapahtumaan.

Seminaari on maksuton, osallistujille tarjotaan majoitus ja ruokailut seminaarin aikana. Matkakulut korvataan molempien päivien ohjelmaan osallistuville omavastuun (13 eur) ylittävältä osalta halvimman julkisen kulkuneuvon mukaan.

Matkakulujen korvauslomakkeen voi tulostaa tapahtuman sivulta. Se tulee palauttaa postitse (alkuperäiset matkaliput liitteenä) maanantaihin 7.12.2010 mennessä osoitteeseen: Suomen YK-liitto/matkakorvaus, Töölöntorinkatu 2B, 00260 Helsinki. Tämän jälkeen palautettuja matkakorvaushakemuksia emme valitettavasti käsittele.
Suomen YK-liitto järjestää nuorten ja opiskelijoiden YK-päivät yhteistyössä Suomen nuorten ja opiskelijain YK-liiton sekä Turun YK-yhdistyksen kanssa.

Ilmoittautumissivulle