Ihmisoikeuksista kiinnostunut nuori! Hae YK-liittojen maailmanjärjestön WFUNA:n ihmisoikeuskoulutukseen Genevessä!

YK-liittojen maailmanjärjestö WFUNA (World Federation of United Nations Associations) järjestää kesällä ihmisoikeuskoulutuksen ihmisoikeuksista
ja niiden edistämisestä kiinnostuneille nuorille. Koulutus järjestetään Genevessä 21.-25. heinäkuuta ja haku koulutukseen on nyt käynnissä.

WFUNAN koulutuksen on tarkoitus tarjota nuorille ihmisoikeuksien edistämisessä tarvittavia tietoa ja käytännön taitoja. Koulutus rakentuu ihmisoikeusopetuksen sekä projektikehityksen ympärille. Koulutuksen aikana osallistujat saavat myös mahdollisuuden tutustua Genevessä toimiviin ihmisoikeuksien puolesta työtä tekeviin järjestöihin ja tahoihin.

Koulutukseen hakijoiden tulee olla 18-28-vuotiaita ja kansallisten YK-liittojensa tukemia. Hakijoilla tulee myös olla tuntemusta kansainvälisistä toimielimistä. Hakuaika koulutukseen päättyy 30.6.2014.

Lisätietoa koulutuksesta  ja hakukriteereistä löydät täältä. Kysymykset koulutuksesta ja Suomen YK-liiton kautta hakemisesta voi lähettää osoitteeseen toimisto [ät] ykliitto.fi.