Haetaan Kansalaisjärjestöjen konfliktinehkäisyverkostolle KATU:lle pääsihteerin sijaista

Kansalaisjärjestöjen konfliktinehkäisyverkosto KATU on perustettu vuonna 1997 edistämään kansalaisyhteiskunnan roolia konfliktinehkäisyn kentällä. KATU toimii sekä Suomessa että maailmalla konfliktinehkäisyn asiantuntijana korostaen erityisesti siviilikriisinhallinnan merkitystä sekä turvallisuuden laajaa ja inhimillistä näkökulmaa.

KATU vahvistaa kansalaisjärjestöjen yhteistyötä ja koordinaatiota konfliktinehkäisyn alalla, lisäksi KATU pyrkii voimistamaan kansalaisjärjestöjen ääntä siviilikriisinhallintaa ja turvallisuuspolitiikkaa koskevissa kysymyksissä.

Haemme nyt verkostolle pääsihteerin sijaista seitsemäksi kuukaudeksi, ajalle 1.3. - 30.9.2009.

Edellytämme hyvää kansalaisjärjestökentän tuntemusta sekä Suomessa että
kansainvälisesti, kokemusta vaikuttamistyöstä sekä turvallisuuspolitiikkaan ja konfliktinehkäisyyn liittyvää osaamista.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää sujuvaa suullista ja
kirjallista englannin kielen taitoa, itsenäistä ja aloitteellista otetta
sekä hyviä sosiaalisia taitoja.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen tulee toimittaa
5.2.2009 klo 16.00 mennessä osoitteeseen helena.laukko (at) ykliitto.fi.

Lisätietoja:

YK-liiton toiminnanjohtaja Helena Laukko 040-5560488